Fondat În 1904,

Garnier a schimbat viața femeilor și bărbaților din întreaga lume cu ajutorul cunoștințelor, expertizei și studiilor pe care le pune în practică de mai bine de un secol. Un adevărat pionier în îngrijirea pielii și a părului, Garnier a fost înființat în Franța în urmă cu mai bine de un secol și a devenit o marcă de renume mondial.

  • 1904

    INOVAȚIE

    1904

    INOVAȚIE

    Istoria începe cu un coafor, Alfred Amour Garnier, și salonul său din Blois.
    În 1904, crea prima sa loțiune pe bază de plante pentru strălucirea și înfrumusețarea părului: Lotion Garnier.
    Această loțiune antimătreață care prevenea căderea părului a devenit repede un produs popular.

  • 1925 - 1944

    UN BRAND PENTRU O FRUMUSEȚE COMPLETĂ

    1925 - 1944

    UN BRAND PENTRU O FRUMUSEȚE COMPLETĂ

    Din 1925 până în 1944, au fost lansate cinci produse noi. Garnier a adăugat pe lista de produse Eau de beauté Garnier – prima soluție de îngrijire pentru toate problemele pielii - Pétrole Garnier, Sulfo Garnier, Eau de bleue Garnier și Șamponul Garnier.
    O gamă completă de îngrijire a pielii și a părului care susțineau sloganul Garnier: «Frumusețea părului. Netezirea și catifelarea pielii.»

  • 1935

    Ambre Solaire: NAȘTEREA UNEI
    LEGENDE

    1935

    Ambre Solaire: NAȘTEREA UNEI
    LEGENDE

    În 1935, Ambre Solaire a lansat primul ulei bronzant îmbunătățit cu un filtru UV. Dacă la început era comercializat doar pe Coasta de Azur, acesta începea în 1936 să fie vândut în toată Franța, în același timp în care Franța iniția primele concedii plătite pentru toată lumea.
    Perfect adaptat sezonalității, numele Ambre Solaire a fost asociat foarte repede cu vacanțe, plaje, stare de bine, dar și cu feminitate modernă, plină de încredere.

  • 1946

    UN PRODUS DE ISTORIE

    1946

    UN PRODUS DE ISTORIE

    Primul produs pe bază de extract de măduvă pentru hrănirea, revitalizarea și fortifierea părului.
    Această gamă se dezvoltă și începe să fie comercializată în perioada 1946 - 1982.

  • 1960

    PRIMUL PRODUS PENTRU COLORAREA PĂRULUI ACASĂ

    1960

    PRIMUL PRODUS PENTRU COLORAREA PĂRULUI ACASĂ

    Cu Belle Color, primul produs pentru colorarea părului acasă, femeile au descoperit că se pot vopsi foarte ușor și în siguranță.
    Pe lângă acoperirea firelor albe, Belle Color tranformă părul într-un adevărat accesoriu de modă, asemenea hainelor sau accesoriilor.

  • 1982

    ultra doux: REȚETE DE ÎNGRIJIRE
    ULTRA DOUX PENTRU
    UN PĂR NATURAL FRUMOS

    1982

    ultra doux: REȚETE DE ÎNGRIJIRE
    ULTRA DOUX PENTRU
    UN PĂR NATURAL FRUMOS

    Prima gamă de șampoane pe bază de plante pentru toate tipurile de păr.
    Primele patru formule au la bază germeni de grâu, flori de tei, mușețel și urzică mov.

  • 1995

    GLOBALIZAREA

    1995

    GLOBALIZAREA

    Marcă internațională încă din 1995, Garnier devine un jucător important pe piață modială a cosmeticelor.
    Prezent în peste 120 de țări, brandul aduce în atenția publicului produse dezvoltate pentru a răspunde nevoilor specifice de îngrijire ale pielii și părului femeilor și bărbaților din lumea întreagă.

  • 1996

    Fructis, AMBALAJUL VERDE
    CUNOSCUT ÎN
    TOATĂ LUMEA

    1996

    Fructis, AMBALAJUL VERDE
    CUNOSCUT ÎN
    TOATĂ LUMEA

    Primul șampon cu formulă fortifiantă pe bază de ingrediente active din fructe, Fructis a revoluționat piața de îngrijire a părului cu faimosul ambalaj verde. Produsul are la bază puterea naturii pentru a fortifia, a da volum și strălucire părului.

  • 1998

    COLOR NATURALS, PĂR HRĂNIT PENTRU
    O CULOARE MAI FRUMOASĂ

    1998

    COLOR NATURALS, PĂR HRĂNIT PENTRU
    O CULOARE MAI FRUMOASĂ

    Convins fiind că o culoare frumoasă a părului este fără îndoială rezultatul unei îngrijiri pe măsură, Garnier a lansat Color Naturals. Cu o formulă pe bază de uleiuri hrănitoare extrase din fructe și cu o textură onctuoasă, Color Naturals pune la dispoziția consumatorilor nuanțe elegante și acoperirea 100% a firelor albe, pentru un rezultat de excepție.

  • 2011

    ÎNGRIJIRE DE ULTIMĂ GENERAȚIE: BB CREAM

    2011

    ÎNGRIJIRE DE ULTIMĂ GENERAȚIE: BB CREAM

    Inspirat de cremele asiatice împotriva imperfecțiunilor, Garnier a lansat prima cremă BB special concepută pentru tenul caucazian, o îngrijire de ultimă generație cu rezultate imediate și beneficii pe termen lung cu un singur gest.
    Ideală pentru un ritual de înfrumusețare mai simplu și mai rapid, crema BB oferă 5 soluții într-un singur produs care face tenul neted, hidratat, fără imperfecțiuni, luminos și protejat.

  • 2012

    olia, PUTEREA ULEIURILOR

    2012

    olia, PUTEREA ULEIURILOR

    Bazată pe puterea uleiurilor, Olia promite o culoare excepțională și îmbunătățirea calității părului: acesta este de trei ori mai strălucitor ca înainte de vopsirea cu Olia. Toate acestea fără Amoniac.

  • 2013

    INDISPENSABILĂ ÎN INGRIJIREA TENULUI: APA MICELARĂ TOTUL ÎNTR-UN
    SINGUR PRODUS

    2013

    INDISPENSABILĂ ÎN INGRIJIREA TENULUI: APA MICELARĂ TOTUL ÎNTR-UN
    SINGUR PRODUS

    Garnier prezintă prima Apă Micelară, un demachiant pentru toate zonele feței, totodată delicat pentru toate tipurile de ten, inclusiv cel sensibil.