Misiunea noastră: Frumusețea verde

Descoperă cum Garnier se angajează să creeze un concept de frumusețe mai sustenabil făcând schimbări semnificative.

Hero Banner Image
Garnier GreenScience Landingpage 04 ContentBlock INTL June2024

Călătoria noastră continuă în direcția sustenabilității

Ca brand, nu am fost niciodată mai pasionați de responsabilitatea de a face schimbări care vor avea un impact semnificativ atât asupra oamenilor, cât și asupra planetei. Misiunea noastră de a crea FRUMUSEȚEA VERDE PENTRU NOI TOȚI este în plină desfășurare, iar progresul pe care l-am făcut în ultimii 4 ani este unul semnificativ - și există întotdeauna mai multe lucruri de făcut, concentrându-ne pe 5 aspecte cheie.

 


Citește raportul nostru

FRUMUSEȚE VERDE

Pentru mai multe informații, citește integral raportul de progres din 2023 privind sustenabilitatea

FAQs / Întrebări frecvente
  • 65% dintre ambalajele noastre din plastic sunt reciclabile. În ultimii ani, Garnier s-a angajat să elimine factorii perturbatori, cum ar fi etichetele metalizate, PET-urile opace și alte astfel de elemente pentru a îmbunătăți gradul de reciclare al produselor. Recipientele cu pompiță sau ambalajele mici nu sunt încă reciclabile deoarece nu există un flux de reciclare la scară largă disponibil pentru acestea.


  • Ambalajele reciclabile pot fi reciclate. Acestea sunt colectate, curățate și sortate în funcție de material (hârtie, tip de plastic, metal etc.). Apoi, sunt mărunțite, spălate, topite și transformate în pelete sau granule. Acest plastic granulat este utilizat pentru fabricarea de noi ambalaje. Ambalajul reciclat se referă adesea la ambalajul fabricat cu plastic reciclat provenit dintr-un flux de reciclare. 45% din plasticul utilizat de Garnier este plastic reciclat, iar obiectivul este de a utiliza zero plastic nou până în anul 2030.
  • Da, Garnier se angajează să reducă utilizarea plasticului în cazul ambalajelor ușoare. Din 2019, Garnier a redus cantitatea de ambalaje cu 4%.

  • Garnier comunică emisiile sale de carbon în raportul anual de progres, luând în considerare domeniile de aplicare 1,2 și 3. Acest lucru înseamnă că se iau în considerare nu numai emisiile directe, ci și emisiile în aval de la furnizorii noștri și emisiile din faza de utilizare de către consumatori. În 2023, 81% dintre fabrici au ajuns la 100% energie regenerabilă datorită biometanizării, panourilor solare, biomasei, energiei eoliene etc.


  • Garnier s-a angajat să utilizeze mai multe ingrediente pe bază de plante: până în 2030, 95% dintre ingrediente vor fi biologice, derivate din minerale sau provenite din procese circulare. În prezent, Garnier a atins deja 63% din acest obiectiv.

  • Garnier se angajează să se ocupe atât de calitatea, cât și de cantitatea apei. Garnier a redus utilizarea apei de către consumatori din faza de utilizare a produsului cu 11%, datorită mai multor soluții cosmetice fără clătire, cum ar fi apa micelară. 83% dintre formulele Garnier sunt biodegradabile, brandul eliminând treptat ingredientele cu cel mai mare impact, cum ar fi unele substanțe pe bază de silicon.


  • Prin strategia sa de Frumusețe Verde, Garnier se angajează să își reducă impactul asupra planetei, cu angajamente îndrăznețe privind ingredientele, ambalajele, fabricile și multe altele. Garnier raportează anual cu privire la aceste angajamente. Consultă raportul de progres pentru mai multe informații.