Toate produsele Garnier din întreaga lume sunt acum recunoscute și în mod oficial ca fiind cruelty-free, acestea fiind marcate cu simbolul programului Leaping Bunny al organizației Cruelty Free International, care militează pentru încetarea testării pe animale și practicile cruelty-free.

Programul Leaping Bunny le cere brandurilor să investigheze întregul lanț de aprovizionare, inclusiv toate materiile prime și ingredientele individuale, și să ofere dovezi concrete care să elimine complet posibilitatea oricărui caz de testare pe animale. Aprobarea trebuie acordată tuturor produselor din portofoliul brandului - produsele sau articolele individuale nu pot fi aprobate separat.

Pentru Garnier, acest proces a presupus asigurarea declarațiilor de la peste 500 de furnizori din întreaga lume, care livrează mai mult de 3.000 de ingrediente diferite. Timp de mai multe luni, Garnier și organizația Cruelty Free International au lucrat împreună pentru a strânge aceste dovezi și pentru a se asigura că fiecare produs din portofoliul global al brandului poate fi marcat oficial cu sigla Leaping Bunny a organizației Cruelty Free International, un simbol universal al practicilor cruelty free. Acest proces strict le oferă consumatorilor garanția că pot cumpăra produsele Garnier cu încredere deplină, știind că acestea îndeplinesc criteriile stricte ale programului Leaping Bunny.

"Garnier este un brand internațional cunoscut tuturor. Faptul că am colaborat cu ei pentru a contribui la încetarea testării pe animale a produselor cosmetice și pentru aprobarea oficială a brandului în cadrul programului Leaping Bunny, al organizației Cruelty Free International, reprezintă începutul unui nou capitol în această luptă. Procesul a durat mai multe luni, dar Garnier a analizat cu atenție fiecare furnizor și fiecare sursă, așa că suntem pe deplin încrezători în rezultate."

Michelle Thew, CEO Cruelty Free International

"Garnier s-a dedicat unei lumi care luptă împotriva testării pe animale încă din anul 1989. A fi aprobat oficial de Cruelty Free International în cadrul programului Leaping Bunny este o adevărată realizare și a fost întotdeauna o parte importantă a misiunii noastre, care poartă numele Green Beauty. Astăzi, Garnier face încă un pas verde spre statutul de brand sustenabil și transparent, așa cum ne-am propus în cadrul angajamentelor pentru sustenabilitate Green Beauty."

Adrien Koskas, Global Brand President Garnier

Initiativele Green Beauty

Acest anunț vine în urma unui an de referință pentru Garnier. În 2020, brandul a lansat Green Beauty: Angajamentele Garnier pentru sustenabilitate, o abordare 360° în materie de sustenabilitate, care a condus la transformarea fiecărei etape din lanțul valoric și la reducerea drastică a impactul brandului asupra mediului înconjurător.

Despre GREEN BEAUTY

Stiai ca?

Ȋ: AM CUMPĂRAT UN PRODUS GARNIER DAR NU VĂD LOGO-UL LEAPING BUNNY; ESTE APROBAT DE CRUELTY FREE INTERNATIONAL ÎN CADRUL PROGRAMULUI LEAPING BUNNY?

Ne actualizăm activ ambalajele pentru a afișa sigla, dar nu vrem să distrugem ambalajele pentru a face acest lucru și, prin urmare, ne actualizăm ambalajele pas cu pas. Nu vă faceți griji, toate produsele Garnier (cu sau fără logo afișat) sunt acum aprobate oficial de Cruelty Free International în cadrul programului Leaping Bunny.

Î: CINE ESTE CRUELTY FREE INTERNATIONAL ȘI DE CE A ALES GARNIER PARTENERIATUL CU ACEASTĂ ORGANIZAȚIE?

Cruelty Free International lucrează pentru a pune capăt experimentelor pe animale la nivel mondial. Fac acest lucru investigând și expunând realitatea vieții pe care animalele o au în laboratoare. Ei provoacă factorii de decizie să aducă o schimbare în bine pentru animale. De asemenea, sunt susținătorii unei științe mai bune și unei vieți fără cruzime.

Cruelty Free International Leaping Bunny este un standard de aur recunoscut la nivel mondial pentru produse cosmetice, de îngrijire personală și produse de uz casnic. Este singurul logo internațional care necesită implementarea de către companie a unui sistem de monitorizare a furnizorilor, verificarea lanțului de aprovizionare pentru testarea pe animale până la nivelul producătorului de ingrediente, respectarea unei politici fixe privind termenele limită și acceptarea auditurilor independente în curs pentru a asigura conformitatea cu toate aceste aspecte.

Din acest motiv, credem că programul Leaping Bunny oferă cea mai bună asigurare pe care un consumator o poate obține că un marca face tot ce poate pentru a-și examina în mod continuu rețeaua de aprovizionare și se angajează să elimine testarea pe animale din lanțul său de aprovizionare.

Ȋ: DE CE GARNIER ESTE APROBAT ABIA ACUM PRIN PROGRAMUL LEAPING BUNNY?

Garnier este devotat unei lumi fără testare pe animale din 1989, dar știm că astăzi trebuie să mergem și mai departe. De aceea, am lucrat îndeaproape cu Cruelty Free International pentru a obține aprobarea standardului de aur și pentru a ne reasigura consumatorii din întreaga lume de acest lucru. Garnier este un brand aflat într-o adevărată transformare, de la îmbunătățirea impactului nostru asupra mediului până la aprobarea oficială sub programul Leaping Bunny, vrem să facem fiecare pas pentru a deveni un brand cu adevărat implicat.

Ȋ: CE A PRESUPUS SI CAT DE LUNG A FOST PROCESUL?

Pentru a putea obtine certificarea Leaping Bunny, o marca trebuie sa obtina dovezi de la fiecare furnizor, ce ulterior va fi auditat regulat.
Pentru Garnier, acest proces a presupus asigurarea declarațiilor de la peste 500 de furnizori din întreaga lume, care livrează peste 3.000 de ingrediente diferite. Timp de mai multe luni, Garnier și organizația Cruelty Free International au lucrat împreună pentru a strânge aceste dovezi și pentru a se asigura că fiecare produs din portofoliul global al brandului poate fi marcat oficial cu sigla Leaping Bunny a organizației Cruelty Free International, un simbol universal al practicilor cruelty free.

Ȋ: CUM ȘTIU CARE PRODUSE SUNT APROBATE DE CRUELTY FREE INTERNATIONAL ÎN CADRUL PROGRAMULUI LEAPING BUNNY?

Toate produsele Garnier la nivel mondial sunt acum aprobate oficial de Cruelty Free International în cadrul programului Leaping Bunny.
Fiecare produs va afișa logo-ul Leaping Bunny pe ambalaj ( de la caz la caz, în funcție de încadrarea legală din țăra noastra).

Leaping Bunny solicită brandurilor să investigheze criminalistic întregul lanț de aprovizionare, inclusiv toate materiile prime și ingredientele individuale, pentru orice caz de testare pe animale. Aprobarea Leaping Bunny este acordată tuturor produselor finite ale unei mărci. Produsele sau articolele individuale nu pot fi aprobate izolat.

Ȋ: DE CE ESTE LOGO-UL LEAPING BUNNY PE FUNDAL VERDE?

Logo-ul Leaping Bunny pe care îl veți vedea progresiv pe ambalajele noastre este sigla reală și a fost validată de Cruelty Free International. Am schimbat fundalul în verde numai în scop artistic.

Ȋ: APROBAREA CRUELTY FREE ÎNSEAMNĂ CĂ PRODUSELE GARNIER SUNT VEGANE?

Aprobarea Leaping Bunny și certificarea vegană sunt două lucruri diferite. Aprobarea Leaping Bunny se referă numai la testarea pe animale și la evaluarea siguranței și nu se concentrează pe compoziția unui produs.

Toate produsele Garnier sunt acum aprobate oficial de Cruelty Free International în cadrul programului Leaping Bunny. În plus, aproape toate produsele noastre Garnier au formule vegane (cu excepția celor care conțin miere, în special). Aceasta înseamnă că nu conțin ingrediente sau derivate de origine animală. Acest lucru este adesea etichetat în mod clar pe produs. Urmăm un proces riguros care include angajamentul tuturor furnizorilor noștri de-a lungul procesului de fabricație pentru a asigura absența ingredientelor sau derivatelor de origine animală.

Ȋ: CUM LIMITEAZA GARNIER IMPACTUL PRODUSELOR ASUPRA MEDIULUI ?

Inițiativa Garnier Green Beauty este o abordare completă a sustenabilității. Scopul este de a transforma fiecare etapă a lanțului valoric Garnier, reducând impactul asupra mediului.